انتخابات

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری شرایط دو وزنه‌بردار المپیکی ایران را برای حضور در المپیک پاریس مطلوب توصیف کرد.

نصیرشلال: شرایط دو وزنه‌بردار المپیکی خوب است/ انوشیروانی: چهار وزنه‌بردار بزرگسال هم نداشتیم!

به گزارش قدس آنلاین، نواب نصیرشلال در جریان بازدید کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، از اردوی تیم‌ ملی وزنه‌برداری اظهار کرد: در  فاصله یک‌ماهه تا المپیک مصطفی جوادی و علی داودی شرایط خوبی دارند و با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امیدواریم نتایج خوبی را رقم بزنند.

او افزود: شرایط خوبی از نظر فنی داریم و امیدواریم در یک ماه آینده نیز با برنامه پیش برویم و هر دو نفر نمایش و رقابت خوب و در شان ورزش کشور و رشته وزنه‌برداری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری همچنین بیان کرد: مسابقات بزرگسالان جهان را سه ماه پس از المپیک پیش رو داریم و دو تیم خوب تشکیل شده و هر دو در حال تمرین‌اند و امیدواریم همگی موفق باشند.

همچنین سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری، با اشاره به اینکه وزارت ورزش به وزنه‌برداری، مثبت نگاه کرده است، گفت: انصافا بعد از حضور آقای کیومرث هاشمی حمایت‌های خوبی صورت گرفته است و با حمایت جامعه وزنه‌برداری شرایط خوبی داریم و تلاش کرده‌ایم یک محیط توام با آرامش و دور از حاشیه داشته باشیم.

او افزود: اردوها از دو ماه قبل در بخش بانوان و آقایان آغاز شده است و روزی که وزنه‌برداری را تحویل گرفتیم چهار وزنه‌بردار بزرگسال نداشتیم و با اضافه‌شدن تیم ملی جوانان، یک تیم ملی منسجم را تشکیل داده‌ایم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه شرایط دو ملی‌پوش المپیکی خوب است و امیدواریم در المپیک تیم ملی بتواند با همین دو سهمیه نتایج خوبی را بگیرد، عنوان کرد: همدل هستیم که در روزهای آینده نتایجی درخور که مورد انتظار مردم است کسب کنیم و در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم و باید بگوییم که حمایت وزارت ورزش از وزنه‌برداری قابل تقدیر است.

انوشیروانی افزود: وزنه‌برداری همواره با مدال‌هایی که کسب کرده کمک‌حال ورزش کشور و پرچمدار بوده و امیدواریم این شرایط مجددا از المپیک پاریس آغاز شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.